onsdag 26 januari 2011

Onsdag

Inte många planer för dagen. Loppan hostar vidare, inte en skymt utav hosta på dagarna men på nätterna kommer den fram. Molipecten hjälper inte mycket. Stackars liten, nu kan det få gå över. Jag som dessutom tycker att hosta är äckligt, brr! Barn som hostar är nästan ännu värre än vuxna, vet inte varför men det låter så läskigt!
Igår var Catrin och Alicia här och fikade med oss en sväng, mysigt!
En prom runt tisken medans loppan sov, iskallt, men Jack sov gott och det var väl huvudsaken.
Mormor kom med snygga jeans till loppan, så nu kan det bli vår :)
Blev lika tidigt kväll igår då Jack vaknade och hostade och inte ville somna om tror jag la mig halv nio :) synd att jag inte somnade då, hade varit välbehövligt!
Har som vanligt en hel del på att göra listan men det blir liksom aldrig av, kanske ska göra ett ryck idag när det är så kallt och vi ändå ska vara inne...
Jag önskar mig ett hus!! Eller några fler rum i lägenheten :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar