lördag 25 september 2010

Kräklördag

Gissa om jag fick en chock och smärre hjärtinfarkt imorse när jag stegade ut genom dörren. Det första jag möttes utav var två par fötter och en ofantlig stank. Jojo grannens äckliga lilla bror och hans polare hade sovit i trappen. Men inte nog med det så hade dom även kräkits! Yeaj, precis vad man önskar mötas av en tiiidig lördag morgon.
Som om inte det räckte så hade dessa två pulver hållt hela familjen vaken från halv tre till fem med sitt härjande i trappen. Behöver jag säga att det var nära att jag ringde polisen...
Tillslut efter många om och men så reste de sig och började städa, efter att ha lagt årets kräka över hela trallen på balkongen! Så äckligt! Är faktiskt lika arg nu som när jag vaknade inatt. äckligt, äckligt, äckligt!

1 kommentar:

  1. Men bläää era stackare. Det finns fördelar med att bo långt ut på landet! Kramis :)

    SvaraRadera