söndag 3 april 2011

Slutet närmar sig

Jaha då var jag inne på min sista mammalediga månad, usch. Börjar få lite ångest, tiden rusar ju så fort. Ska bli roligt att börja jobba igen men samtidigt vill jag ju vara hemma med min lilla loppa... Men tror det blir bra bara vi är inne i nya rutiner, för Jacks del så tror jag dagis kommer bli toppen. Bra att få leka av sig lite med andra barn och mysa hemma på eftermiddagarna med pappa.

Regnet öser ner, positivt då snön försvinner men attans så grått och trist. Hela syskonskaran Wikström med familjer har varit här på förmiddagen och blivit fotograferade. 8 vuxna och 3 barn här resulterade i bastu värme. Vår lägenhet är inte sval från början men idag var det nog rekord :) Öppnade allt som gick men utan vidare resultat.
Fotandet däremot blir sååå häftigt, Mats han kan han, jätteduktig. Jag vill också kunna...

1 kommentar:

  1. Världens duktigaste Mats!!! Det vart verkligen superfint! kram kram/ Sofia

    SvaraRadera