onsdag 9 februari 2011

Mitt i veckan

Redan onsdag, jösses snart helg igen. Loppan har förvandlats till ett litet monster med en vilja utav stål. Allt måste testas och prövas för att se om man kanske får som man vill till slut iaf...
Sovandet i egen säng går över förväntan, har bara hittat honom på golvet i fullfärd med att leka i byrån en gång. Annars sover han nog till och med bättre än förut i sitt eget hörn. Ett besök till ikea är däremot nödvändigt och inhandla en liten stöd sida till huvudänden på sängen så han inte bufflar sig ur i sömnen.
Har varit och luktat på liten Calle, så söt så söt. underligt att man verkligen glömmer hur små och tussiga dom är från början.
Jobbade i måndags, Jack och Mats härjade på leklandet med Melvin och Daniel.
Babysång i tisdags och en skön prom med Fridan i det finfina vädret. Kaffe på en bänk, loveli!
Köket har fått nya gardiner, blev väldigt bra! Ska se om jag kan åstadkomma en bild. Är så synd att vi har så högt i tak, hade så gärna haft favvo ikea gardinerna i vardagsrummet men dom blir så löjligt korta... Får spara på dom ett tag!
Idag har jag och loppan varit och matat änderna, det var så spännande. Men dom var lite läskiga när dom landade på hans vagn :) På eftermiddagen hade Jack storslagen show för mormor som skrattade så hon grät åt hela hans reportoar, han var i sitt esse. Undrar om han har nån sån tillväxtfas nu? Nån som vet? Han äter som en häst, vet inte ens om jag skulle få i mig så mycket på en dag...
Nej nu blir det sängen! Ska ladda för öppnaförskolan imorrn förmiddag!
Natti natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar